Airsoft forum http://eshop.airsoft-forum.cz/ |
|
Jak poznám zničený motor http://eshop.airsoft-forum.cz/viewtopic.php?f=113&t=11771 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Crewe [ 07 zář 2011, 18:06 ] |
Předmět příspěvku: | Jak poznám zničený motor |
Ahoj, teďka jsem začal skládat M4. Koupil jsem novej člunek a kulisu přepínače. Zbraň je M4 kola jsou CA základ. Motor je TM EG 700 - rok starej baterie 11.1 3300. A teďka k problému, je jich více: Problém začínal tím, že když jsem začal mačkat spoušť, tak se z toho zakouřilo, ale pořád to střílelo. Jo a strašně se hřál motor. - Tak jsem koupil tu kulisu přepínače od GD. S tou už se z toho nekouřilo, ale motor se hřál pořád, takže jsem to znova zkusil a motor se po pár výstřelech nedal udržet ani když byl v pažbičce. Kabely jsem tam udělal 1,5mm silikonové. Víte někdo nějakou příčinu? Díky. |
Autor: | smolda [ 07 zář 2011, 18:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak poznám zničený motor |
To je dost jasná příčina ![]() ![]() |
Autor: | Crewe [ 07 zář 2011, 18:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak poznám zničený motor |
Dopytle... Je pravda, že byl prej hodně starej a ještě k tomu z druhý ruky. Takže myslíš, že příčina byla jen silná baterka? |
Autor: | Griffon [ 07 zář 2011, 18:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak poznám zničený motor |
Hádam že nemáš mosfet, což? |
Autor: | Crewe [ 07 zář 2011, 18:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak poznám zničený motor |
Právě ne no. Chtěl jsem ho na rychlo uplácat, akorát mi chyběla dioda. |
Autor: | Griffon [ 07 zář 2011, 18:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak poznám zničený motor |
Tak proto se ti z toho kouřilo, přes kulisu přepínače ti tekly vysoký proudy. Ani ta GD kulisa to nejspíš dlouho nesnese. Ono celkově na ten kvér je ta baterka strašnej overkill, i když dáš mosfet a pořádnej motor, tak ten motor bude dostávat velkej záhul a moc dlouho asi nevydrží. |
Autor: | smolda [ 07 zář 2011, 18:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak poznám zničený motor |
Jako EG700 už je historickej motor...ten je na tahání 100vky pružiny ![]() Kromě toho ta aku má prostě moc velký napětí a poskytuje moc vysoký proud. Motor si to zblajzne, točí se co to dá a opaluje se... |
Autor: | Crewe [ 07 zář 2011, 18:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak poznám zničený motor |
Zejtra si jdu za kámošem pro starej motorek a lipol 7,4V Tak už by to mělo bejt všechno v pohodě. EDIT: Ale ten motorek tu M4 se 130 (aspro) tahal strašně rychle se základní 9,6V - Z toho jsem usoudil, že to je zátěžák. |
Autor: | smolda [ 07 zář 2011, 19:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak poznám zničený motor |
Bože můj...ještě k tomu na 130tce...oujé ![]() |
Autor: | seth-catchme [ 07 zář 2011, 19:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak poznám zničený motor |
Potvrzuju, že EG700 je dělanej na 100vky pružiny. Já ho sám měl ve zbrani a po výměně na 120 to prostě už motorek nevydržel. ![]() Místo toho jsem koupil Guarder Infinity a spokojenost maximální. |
Autor: | Griffon [ 07 zář 2011, 21:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak poznám zničený motor |
EG1000 je náhodou skvělej motor, ale pravda je, že je tak do tý M130 no... |
Autor: | smolda [ 07 zář 2011, 21:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak poznám zničený motor |
Griffon píše: EG1000 je náhodou skvělej motor, ale pravda je, že je tak do tý M130 no... Vyloženě špatnej není - míval jsem ho v P90tce...ale určitě bych si ho nekoupil jako motor na tahání 110/120 pružiny... ![]() |
Autor: | Monty [ 07 zář 2011, 22:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak poznám zničený motor |
smolda píše: Jako EG700 už je historickej motor...ten je na tahání 100vky pružiny ![]() Kromě toho ta aku má prostě moc velký napětí a poskytuje moc vysoký proud. Motor si to zblajzne, točí se co to dá a opaluje se... EG 700 dva rok na 150 brku bez problému EG 1000 jede doteď. Hodně záleží jak to poskládáte. No a hlavně jen v.l to pustí na 11,1 lipol. |
Autor: | Griffon [ 07 zář 2011, 23:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak poznám zničený motor |
smolda píše: Griffon píše: EG1000 je náhodou skvělej motor, ale pravda je, že je tak do tý M130 no... Vyloženě špatnej není - míval jsem ho v P90tce...ale určitě bych si ho nekoupil jako motor na tahání 110/120 pružiny... ![]() A to já zrovna jo, tahal by to parádně a vydržel věčnost, tedy pokud bych na to nepřipojil autobaterii jako tady kolega ![]() |
Autor: | smolda [ 08 zář 2011, 09:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak poznám zničený motor |
Tak jasně - v jistý konfiguraci to ten motor asi utáhne... |
Autor: | Crewe [ 08 zář 2011, 17:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak poznám zničený motor |
Tak jsem se vrátil od kámoše a mám ten motůrek, tak jdu nabít baterku a složit kvér a uvidíme. EDIT: Takže teďka jsem zjistil, že to motorkem není..... A baterkou taky ne.... Čím by to mohlo být? |
Autor: | Griffon [ 08 zář 2011, 18:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak poznám zničený motor |
Jsi něco usmažil...kabely, spoušťák... |
Autor: | Crewe [ 13 zář 2011, 20:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak poznám zničený motor |
Tak jsem to teďka rozebral a zjistil jsem problém. Úplně jsem usmažil spoušťák ![]() |
Autor: | smolda [ 13 zář 2011, 22:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Jak poznám zničený motor |
Řešením jest mosfet nebo relé ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |