Airsoft forum
http://eshop.airsoft-forum.cz/

Jak poznám zničený motor
http://eshop.airsoft-forum.cz/viewtopic.php?f=113&t=11771
Stránka 1 z 1

Autor:  Crewe [ 07 zář 2011, 18:06 ]
Předmět příspěvku:  Jak poznám zničený motor

Ahoj, teďka jsem začal skládat M4. Koupil jsem novej člunek a kulisu přepínače. Zbraň je M4 kola jsou CA základ. Motor je TM EG 700 - rok starej baterie 11.1 3300. A teďka k problému, je jich více: Problém začínal tím, že když jsem začal mačkat spoušť, tak se z toho zakouřilo, ale pořád to střílelo. Jo a strašně se hřál motor. - Tak jsem koupil tu kulisu přepínače od GD. S tou už se z toho nekouřilo, ale motor se hřál pořád, takže jsem to znova zkusil a motor se po pár výstřelech nedal udržet ani když byl v pažbičce. Kabely jsem tam udělal 1,5mm silikonové. Víte někdo nějakou příčinu? Díky.

Autor:  smolda [ 07 zář 2011, 18:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak poznám zničený motor

To je dost jasná příčina :D EG700 + 11.1 aku + (předpokládám) pružina 120 a výš = chudák motor :wink:

Autor:  Crewe [ 07 zář 2011, 18:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak poznám zničený motor

Dopytle... Je pravda, že byl prej hodně starej a ještě k tomu z druhý ruky. Takže myslíš, že příčina byla jen silná baterka?

Autor:  Griffon [ 07 zář 2011, 18:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak poznám zničený motor

Hádam že nemáš mosfet, což?

Autor:  Crewe [ 07 zář 2011, 18:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak poznám zničený motor

Právě ne no. Chtěl jsem ho na rychlo uplácat, akorát mi chyběla dioda.

Autor:  Griffon [ 07 zář 2011, 18:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak poznám zničený motor

Tak proto se ti z toho kouřilo, přes kulisu přepínače ti tekly vysoký proudy. Ani ta GD kulisa to nejspíš dlouho nesnese. Ono celkově na ten kvér je ta baterka strašnej overkill, i když dáš mosfet a pořádnej motor, tak ten motor bude dostávat velkej záhul a moc dlouho asi nevydrží.

Autor:  smolda [ 07 zář 2011, 18:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak poznám zničený motor

Jako EG700 už je historickej motor...ten je na tahání 100vky pružiny :) mám takový pocit, že i EG1000 měl se stodvácou problém.

Kromě toho ta aku má prostě moc velký napětí a poskytuje moc vysoký proud. Motor si to zblajzne, točí se co to dá a opaluje se...

Autor:  Crewe [ 07 zář 2011, 18:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak poznám zničený motor

Zejtra si jdu za kámošem pro starej motorek a lipol 7,4V Tak už by to mělo bejt všechno v pohodě.
EDIT: Ale ten motorek tu M4 se 130 (aspro) tahal strašně rychle se základní 9,6V - Z toho jsem usoudil, že to je zátěžák.

Autor:  smolda [ 07 zář 2011, 19:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak poznám zničený motor

Bože můj...ještě k tomu na 130tce...oujé :D to se divím, že se vůbec točil...

Autor:  seth-catchme [ 07 zář 2011, 19:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak poznám zničený motor

Potvrzuju, že EG700 je dělanej na 100vky pružiny. Já ho sám měl ve zbrani a po výměně na 120 to prostě už motorek nevydržel. :)
Místo toho jsem koupil Guarder Infinity a spokojenost maximální.

Autor:  Griffon [ 07 zář 2011, 21:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak poznám zničený motor

EG1000 je náhodou skvělej motor, ale pravda je, že je tak do tý M130 no...

Autor:  smolda [ 07 zář 2011, 21:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak poznám zničený motor

Griffon píše:
EG1000 je náhodou skvělej motor, ale pravda je, že je tak do tý M130 no...


Vyloženě špatnej není - míval jsem ho v P90tce...ale určitě bych si ho nekoupil jako motor na tahání 110/120 pružiny... 8)

Autor:  Monty [ 07 zář 2011, 22:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak poznám zničený motor

smolda píše:
Jako EG700 už je historickej motor...ten je na tahání 100vky pružiny :) mám takový pocit, že i EG1000 měl se stodvácou problém.

Kromě toho ta aku má prostě moc velký napětí a poskytuje moc vysoký proud. Motor si to zblajzne, točí se co to dá a opaluje se...

EG 700 dva rok na 150 brku bez problému EG 1000 jede doteď. Hodně záleží jak to poskládáte. No a hlavně jen v.l to pustí na 11,1 lipol.

Autor:  Griffon [ 07 zář 2011, 23:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak poznám zničený motor

smolda píše:
Griffon píše:
EG1000 je náhodou skvělej motor, ale pravda je, že je tak do tý M130 no...


Vyloženě špatnej není - míval jsem ho v P90tce...ale určitě bych si ho nekoupil jako motor na tahání 110/120 pružiny... 8)


A to já zrovna jo, tahal by to parádně a vydržel věčnost, tedy pokud bych na to nepřipojil autobaterii jako tady kolega :D

Autor:  smolda [ 08 zář 2011, 09:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak poznám zničený motor

Tak jasně - v jistý konfiguraci to ten motor asi utáhne...

Autor:  Crewe [ 08 zář 2011, 17:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak poznám zničený motor

Tak jsem se vrátil od kámoše a mám ten motůrek, tak jdu nabít baterku a složit kvér a uvidíme.
EDIT: Takže teďka jsem zjistil, že to motorkem není..... A baterkou taky ne.... Čím by to mohlo být?

Autor:  Griffon [ 08 zář 2011, 18:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak poznám zničený motor

Jsi něco usmažil...kabely, spoušťák...

Autor:  Crewe [ 13 zář 2011, 20:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak poznám zničený motor

Tak jsem to teďka rozebral a zjistil jsem problém. Úplně jsem usmažil spoušťák :-D Takže zítra si zajdu pro novej, mám doma lipol 7,4 1300 a Starej čínskej motůrek. Tak uvidíme, až to zítra složím.

Autor:  smolda [ 13 zář 2011, 22:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak poznám zničený motor

Řešením jest mosfet nebo relé :wink:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/