|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 4 ] |
|
|
M249 Problém s novým motorom Systema Turbo
Autor |
Zpráva |
BigHawk
Svobodník
Registrován: 20 lis 2014, 21:25 Příspěvky: 2
|
 M249 Problém s novým motorom Systema Turbo
Zdravím borci, vždy ked mam nejaky problem obratim sa na toto forum a vzdy dostanem odpoved. No teraz si neviem dat rady a nikde som podobný problém zatial nenašiel, tak som sa regol a píšem Vám.. v svojom M249 mam urobeny upgread uz rok (SHS kolesa 100:200, Extrem MosFet JeffTron s kabelážou, skoro všetko ostatne SHS) Doteraz som používal motor od SHS vysokozáťažový, vsetko slapalo bezproblemu... Kupil som novy motor Systema Turbo, hodil ho do mechu vsetko slapalo na M120 krásne aj s ním, kadencia ovela lepšia ako pri SHS, presne to som chcel! Znovu som otvoril mech lebo som este menil trysku a ked som ho zlozil a skusil pár vystrelov..tak motor tocil velmi pomaly kolesami.. prehriala sa kabelaz az na tolko ze roztavilo buzirku na modrych spustovych kablikoch a z mosFetu sa zadymilo. Pouzita bateria LiPol 7,4V 1800mAh 15C. Dal som do mechu naspet SHS motor a vsetko slapalo bezproblemu. Ked som skusil Systemu turbo znova ten isty problem, pomalicky sa tocili kolesa aj ked som mal vytiahnutu pruzinu s piestom, enormne sa pri tom prehrievala kabeláž... vyskusal som prehodit zapojenie na motore takze som zapojil minus na plus a plus na minus a bezal ako o zivot. LENZE NOPAK Vie mi niekto povedat v com moze byt problem motora, ked ťahá takto OPACNE ako by mal?
|
20 lis 2014, 22:03 |
|
 |
|
T-dog
Generál major
Registrován: 04 zář 2009, 10:40 Příspěvky: 1961 Bydliště: Horažďovice / Sušice / Plzeň / Praha
|
 Re: M249 Problém s novým motorom Systema Turbo
to je covece zajimavy... jako to ze motor toci pomalu s tim jsem se setkal (poskozene vinuti) ale ze by na druhou stranu tocil dobre to ne, nebo jsem to mozna ani neskousel...  spis je mi divny to zahrivani signalniho kabelu, co na to Jeff? a co jan tleskac? 
_________________ No stress, be EPeS ...
2RIFLES, G Coy (07-13) / 1RGJ, B Coy (93-07)
L85A2 (RIS - GG 2,6J, UGL - Army 2,6J, RIS - GBB WE 4J) L110A2 (AK 2,6J) L119A1 (GBB WE 2,2J) L1A1 (STAR 2,6J) L128A1 (GFC 0.8J)
Podporuje ligu plynařů!
|
26 lis 2014, 14:14 |
|
 |
|
Jeff
Moderátor
Registrován: 28 čer 2008, 20:10 Příspěvky: 5923 Bydliště: Heřmanův Městec
|
 Re: M249 Problém s novým motorom Systema Turbo
tenkymi modrymi vodici tece standartne neznatelny proud, proto musel nastat zavada na kabelazi, ze ti tam tekl tak vysoky proud, ze to roztavilo buzirku. s nejvetsi pravdepodobnosti budes mit nekde prorizlou izolaci kabelu a zkratuje se to napr pres mechabox, motor, apod. Koukni se zda ti pastorek motoru nerozcupoval izolaci kabelaze.
Kazdoapdne zahrivani kabelaze je jasna znamka velimi vysokych proudu prochazejici skrz kabely. bud to bude spatnym motorem, zkratem, spatnym pritlakem motoru,...
to s tocenim naopak taky nevim, co muze zpusobovat
_________________ JeffTron - Elektronika pro AEG zbraně 21. století
|
26 lis 2014, 16:26 |
|
 |
|
BigHawk
Svobodník
Registrován: 20 lis 2014, 21:25 Příspěvky: 2
|
 Re: M249 Problém s novým motorom Systema Turbo
Jeff mal si pravdu, medzi konektormi motora a mechaboxom to iskrilo a tym robilo skrat. Pretoze na systema motore na konektoroch su uhliky s konektormi spojene takymi hrubsimi vlasocnicami alebo ako to nazvat, inak ako na beznych motoroch, ktore sa v klietke opierali o zinko-hlinikovy mechabox... ich zaizolovanim je problem vyrieseny.
|
26 lis 2014, 19:58 |
|
 |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 4 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 8 návštevníků |
|
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz
Kontakt: info(zavinac)airsoft-forum.cz
|
|